مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 15:102023-11-08اقتصادي

معرفی فرصت های سرمایه گذاری کهگیلویه و بویراحمد در نمایشگاه بین المللی کیش


رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج گفت: بخش خصوصی استان کهگیلویه و بویراحمد در راستای معرفی فرصت های سرمایه گذاری در نمایشگاه بین المللی کیش شرکت کرده است.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج گفت: بخش خصوصی استان کهگیلویه و بویراحمد در راستای معرفی فرصت های سرمایه گذاری در نمایشگاه بین المللی کیش شرکت کرده است.

عبدالله قبادی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا از حضور اتاق بازرگانی یاسوج در رویداد کیش اینوکس 2023 خبر داد و افزود: دهمین رویداد کیش اینوکس با حضور 300 شرکت از بخش دولتی و خصوصی کشور و برگزاری 36 نشست تخصصی با محوریت معرفی فرصت های سرمایه گذاری، توسعه سرمایه گذاری، بسترسازی تامین مالی، تنظیم گری و نظارت هوشمند در کیش شروع شده است.

وی اظهارکرد: اتاق بازرگانی یاسوج، مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد با هدف معرفی فرصت های سرمایه گذاری این استان در این نمایشگاه که از 15 تا 18 آبان 1402 در مرکز نمایشگاه های بین المللی کیش و مرکز همایش های بین المللی کیش در حال برگزاری است، حضور دارد.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج با بیان اینکه از هر فرصتی برای معرفی ظرفیت های سرمایه گذاری کهگیلویه و بویراحمد استفاده خواهیم کرد، خاطرنشان کرد: دیدار و رایزنی با سرمایه گذا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی فرصت های سرمایه گذاری کهگیلویه و بویراحمد در نمایشگاه بین المللی کیش

معرفی فرصت های سرمایه گذاری کهگیلویه و بویراحمد در نمایشگاه بین المللی کیش