مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 10:302023-10-24اقتصادي

وارد شدن 791 دستگاه واگن به مترو تهران چه تاثیراتی دارد؟


شهردار تهران با حضور در چین قرارداد ساخت 791 دستگاه واگن مترو تهران را به جریان انداخت و همچنین موضوع انتقال تکنولوژی 840 دستگاه بوژی (کِشنده و سیستم تعلیق) نیز عملیاتی خواهد شد، - تحلیلگر و کارشناس بازار سرمایه گفت: توسعه ناوگان مترو از منظر زیست محیطی می تواند به کاهش آلایندگی در تهران و سایر کلان شهرها، بخصوص در فصول سرد سال که عمدتا شاهد وارونگی هوا در این کلان شهر ها هستیم کمک شایانی کند.

شهردار تهران با حضور در چین قرارداد ساخت 791 دستگاه واگن مترو تهران را به جریان انداخت و همچنین موضوع انتقال تکنولوژی 840 دستگاه بوژی (کِشنده و سیستم تعلیق) نیز عملیاتی خواهد شد، اما این موضوع چه تاثیری در شرایط تهران خواهد داشت.

رامین محمودی، تحلیلگر و کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو اظهار داشت: توسعه ناوگان مترو از منظر زیست محیطی می تواند به کاهش آلایندگی در تهران و سایر کلان شهرها، بخصوص در فصول سرد سال که عمدتا شاهد وارونگی هوا در این کلان شهر ها هستیم کمک شایانی کند.

وی افزود: از منظر مدیریت شهری و ترافیک نیز می توان به کاهش بار ترافیکی و افزایش اقبال عمومی به استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی و همچنین کاهش مصرف سوخت منجر شود که این امر به نوعی کاهش یارانه های پرداختی دولت برای سوخت را در پی خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وارد شدن 791 دستگاه واگن به مترو تهران چه تاثیراتی دارد؟

وارد شدن 791 دستگاه واگن به مترو تهران چه تاثیراتی دارد؟