مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 08:352023-10-28بين الملل

پشت پرده پیام های «بایدن» به ایران


ارسال پیام های واشنگتن به تهران و موضع گیری ادعایی بایدن در حالی صورت گرفته که حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه این پیام ها را ناظر به دو محور دانسته است.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - ایران نوشت: وضعیت بحرانی خودخواسته رژیم صهیونیستی و هم پیمانان غربی اش در سرزمین های اشغالی، جو بایدن ، رییس جمهور امریکا را ناچار به درخواست از ایران برای کمک به کاهش تنش جاری در منطقه کرده است؛ درخواستی که بایدن برای کم اهمیت نشان دادن خطای ادراکی اش از واقعیات صحنه جنگ جاری در غزه، آن را به مثابه هشداری به ایران تلقی کرده تا با لحن و ادبیاتی برتری جویانه بکوشد ناکامی کشورش در اتفاقات خونین خاورمیانه را در اذهان جهانی جبران کند.

رییس جمهور امریکا که در نشستی خبری به همراه نخست وزیر استرالیا در کاخ سفید حضور یافته بود، در موضعی نسبت به جمهوری اسلامی ادعا کرد: هشدار من به {آیت الله} این است که اگر همچنان به اقدامات خود علیه آن نیروها ادامه دهند، ما پاسخ خواهیم داد و او باید آماده باشد.

جان کربی ، سخنگوی کاخ سفید هم بدون ارائه جزییاتی اعلام کرد که واشنگتن به تهران پیام مستقیمی ارسال کرده است.

پایگاه های امریکا؛ کابوس شب های بایدن در پی عملیات طوفان الاقصی از سوی حماس علیه رژیم صهیونیستی و ازسرگیری اقدامات سبعانه این رژیم علیه مردم بی دف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشت پرده پیام های «بایدن» به ایران

پشت پرده پیام های «بایدن» به ایران