مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 17:402023-11-01سياسي

عمده ظرفیت های معدنی استان کرمان در بخش دولتی حبس شده است


رییس مجمع نمایندگان استان کرمان گفت: بخش عمده ظرفیت های معدنی استان در بخش دولتی حبس شده است و نه خودشان بهره برداری می کنند و نه به دیگران اجازه بهره برداری می دهند.

- ایسنا/کرمان رییس مجمع نمایندگان استان کرمان گفت: بخش عمده ظرفیت های معدنی استان در بخش دولتی حبس شده است و نه خودشان بهره برداری می کنند و نه به دیگران اجازه بهره برداری می دهند.

محمدرضا پورابراهیمی عصر امروز، 10 آبان ماه در شورای اداری استان کرمان با حضور رییس قوه قضاییه گفت: تفویض اختیارات در بخش اقتصادی به رییس کل دادگستری استان یکی از دستاوردهای نشست رییس قوه قضاییه با فعالان اقتصادی استان کرمان بود.

وی در ادامه درباره معضل اتباع بیگانه اظهار کرد: اتباع بیگانه یکی از چالش های بزرگ استان کرمان است که در بحث امنیت، اشتغال و معیشت جامعه اثر گذاشته و حدود 12 درصد جمعیت استان را اتباع بیگانه تشکیل داده اند و ضرورت دارد تصمیمات لازم در این خصوص اتخاذ شود.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملیاتی نشدن همه ظرفیت های استان تصریح کرد: بخش عمده ظرفیت های معدنی استان در بخش دولتی حبس شده است و نه خودشان بهره برداری می کنند و نه به دیگران اجازه بهره برداری می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمده ظرفیت های معدنی استان کرمان در بخش دولتی حبس شده است

عمده ظرفیت های معدنی استان کرمان در بخش دولتی حبس شده است