مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1402 ساعت 12:202023-11-17پزشكي

21 بلایی که مصرف نوشابه بر سر بدن می آورد


یک واقعیت تلخ در مورد نوشابه ها این است که به آنها عمدا کافیین افزوده می گردد تا ایجاد اعتیاد و وابستگی در مصرف کنندگان خود کنند و این کافیین موجود در نوشابه های گازدار نسبت به دیگر نوشیدنی های حاوی کافیین مانند قهوه و چای سریع تر جذب بدن می شود.

- همشهری آنلاین نوشت: مطالعات متعددی تاثیرات منفی نوشیدن نوشابه را روی وزن و دندان ها و دیگر ارگان های بدن نشان داده اند که برخی از آنها حتی می توانند جبران ناپذیر باشند.

  روزه تقریبا می توان گفت که اغلب افراد نوشابه مصرف می کنند، اما اگر مضرات و عوارض جبران ناپذیر نوشابه را بدانند شاید از نوشیدن نوشابه پشیمان شوند!   با اینکه مصرف نوشابه در بسیاری از کشورها رو به کاهش است، بسیاری از مردم هر روز نوشابه می نوشند.

21 خطر نوشابه را با شما در این بخش به اشتراک می گذاریم تا حتما آن را مطالعه کرده و با آگاهی کامل مصرف نوشابه را کنار بگذارید.

  متاسفانه مصرف نوشابه های گازدار بطور فزاینده در میان مـردم دنیا بخصوص ایرانیان که رکورددار مصرف این ماده هستند رواج پیدا کرده است.

ولی آیـا افرادی که با علاقه این نوشیدنی سمی را مصرف می کنند از عوارض و خطرات آن خبرند؟ باید بدانید یک واقعیت تلخ در مورد نوشابه ها این است که به آنها عمدا کافیین افزوده می گردد تا ایجاد اعتیاد و وابستگی در مصرف کنندگان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

21 بلایی که مصرف نوشابه بر سر بدن می آورد

21 بلایی که مصرف نوشابه بر سر بدن می آورد