مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 10:202023-10-25سياسي

ضرب الاجل ایمن سازی 90 ساختمان بحرانی پایتخت/ ضرورت ایمن سازی مدارس تهران


رییس کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه تعداد ساختمان های بحرانی شهر تهران در حال حاضر از 129 ساختمان به 90 ساختمان رسیده است، - گفت: تا پایان سال 1402 باید 90 ساختمان بحرانی باقیمانده به صفر برسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی بابایی در شصت و سومین جلسه کمیته ایمنی و مدیریت بحرانی شورای اسلامی با موضوع بررسی وضعیت ساختمان های نا ایمن منطقه 17، اظهار کرد: برخی اصحاب رسانه در ابتدای دوره جدید مدیریت شهری معتقد بودند تعداد ساختمان های ناایمن از دهه 70 تاکنون کاهش نیافته و همچنان روی عدد 129 باقی مانده است اما تلاش مدیریت شهری موفقیت آمیز بود و تعداد ساختمان های ناایمن کاهش داشت اما هنوز به صفر نرسیده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 129 ساختمان بحرانی به 90 ساختمان رسیده است، خاطرنشان کرد: در این رابطه جلسات کمیته ایمنی و مدیریت بحران در سطح مناطق شهر تهران برگزار و با همکاری مدیران و دادستانی توانستیم تعداد ساختمان های نا ایمن را کاهش دهیم.

رییس کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر ضرورت تدبیر در ایمن ‎سازی ساختمان ها و اقدامات قانونی در این حوزه، گفت: اگر در لیست ساختمان های ناایمن تنها به اخطار اکتفا کنیم ترک فعل صورت گرفته و باید این ترک فعل از طریق مراجع قضایی پیگیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرب الاجل ایمن سازی 90 ساختمان بحرانی پایتخت/ ضرورت ایمن سازی مدارس تهران

ضرب الاجل ایمن سازی 90 ساختمان بحرانی پایتخت/ ضرورت ایمن سازی مدارس تهران