مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 09:452023-11-13سياسي

گودرزی: وزیر کار به موضوع تامین امنیت شغلی کارگران توجه کند


نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی، خواستار اهتمام وزارت کار به امنیت شغلی کارگران و ارائه گزارشی در این زمینه از سوی وزیر کار به مجلس شد.

- نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی، خواستار اهتمام وزارت کار به امنیت شغلی کارگران و ارائه گزارشی در این زمینه از سوی وزیر کار به مجلس شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عباس گودرزی در جلسه نوبت صبح امروز دوشنبه مجلس در تذکری به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر لزوم برخورداری کارگران از امنیت شغلی گفت: کارگران عزیزی که بیش از 4 سال به صورت مستمر مشغول به کار هستند، حتماً باید امنیت شغلی داشته باشند و این موضوع از تاکیدات مقام معظم رهبری است که در نشست های متعدد با جامعه کارگری خطاب به وزرای کار وقت مطرح کرده اند.

وی تاکید کرد: وزیر کار باید حتماً نسبت به اجرای تبصره های 1 و 2 ماده 7 قانون کار اهتمام کامل به خرج دهد و درباره عملکرد خود در این زمینه به مجلس گزارش ارائه دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ماده 7 قانون کار و تبصره های 1و 2 این قانون آمده است: ماده 7- قرارداد کار عبارت است از قرارداد کتبی یا شفاهی که به موجب آن کارگر در قبال دریافت حق السعی کاری را برای مدت موقت یا مدت غیرموقت برای کارفرما انجام می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گودرزی: وزیر کار به موضوع تامین امنیت شغلی کارگران توجه کند

گودرزی: وزیر کار به موضوع تامین امنیت شغلی کارگران توجه کند