مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 10:202023-11-08اجتماعي

ثبت نام سرویس مدارس شیراز در خارج از سامانه تخلف است


رییس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری شیراز با اشاره به اینکه ثبت نام سرویس مدارس در خارج از سامانه تخلف است، تاکید کرد: درصورتی که اولیا دانش آموزان خودشان را به رانندگان غیرمجاز بسپارند شهرداری شیراز و آموزش و پرورش هیچ گونه مسئولیتی در قبال خطرات .

- ایسنا/فارس رییس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری شیراز با اشاره به اینکه ثبت نام سرویس مدارس در خارج از سامانه تخلف است، تاکید کرد: درصورتی که اولیا دانش آموزان خودشان را به رانندگان غیرمجاز بسپارند شهرداری شیراز و آموزش و پرورش هیچ گونه مسئولیتی در قبال خطرات و دیگر مشکلات نخواهند داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، سرویس مدارس یکی از دغدغه های هر ساله والدین است چراکه با شروع سال تحصیلی سرویس مدرسه فرزندشان تا به ساماندهی برسد با ناهماهنگی و ناهمواری های بسیاری همراه خواهد بود.

تعدادی از اولیا دانش آموزان شیرازی به خبرنگار ایسنا گفتند که برخی از رانندگان چند برابر نرخ اعلامی شهریه دریافت کردند و یا نتوانستند سرویس مدرسه برای دانش آموز خود مهیا کنند از این رو با رییس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری شیراز به گفت وگو پرداختیم.

پیمان باباخوانی، در گفتگو با خبرنگار ایسنا با تشریح چگونگی تعیین سرویس مدرسه در کلانشهر شیراز گفت: سرویس مدرسه زیر نظر کارگروه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام سرویس مدارس شیراز در خارج از سامانه تخلف است

ثبت نام سرویس مدارس شیراز در خارج از سامانه تخلف است