مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آبان 1402 ساعت 11:052023-10-27بين الملل

اختلاف نظر فاحش در کارشناسی به حیثیت جامعه کارشناسان لطمه می زند


رییس سازمان بازرسی با بیان اینکه متاسفانه بین کارشناسان عدالت در ارجاع کارشناسی رعایت نمی شود، تصریح کرد: برخی کارشناسان به کارمند برخی بانک ها تبدیل شده اند و بانک ها کار کارشناسی را فقط به آن ها ارجاع می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس،  ذبیح الله خداییان رییس سازمان بازرسی کل کشور در مراسم بزرگداشت روز کارشناس که از سوی کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان تهران برگزار شد، گفت: امروزه جهانیان کشتار مردم مظلومی را به نظاره نشسته اند که بیش از 70 سال است از خانه و کاشانه خود بیرون رانده شده اند و در محاصره کامل به سر می برند.

وی با انتقاد از حمایت آمریکا و کشورهای اروپایی از رژیم غاصب صهیونیستی و سکوت نهادهای بین المللی افزود: این کشتار جمعی، ماهیت سازمان های بین المللی را فاش می کند؛ سازمان هایی که دم از حقوق بشر می زنند و کشورهایی را به بهانه حقوق بشر تحریم می کنند؛  حال این نهادها کجا هستند؟! آیا مصداقی بارزتر از این کشتار برای نسل کشی سراغ داریم؟! عضو شورای عالی قوه قضاییه وظایف نهادهای بین المللی و دیوان کیفری بین المللی را یادآور شد و گفت: در این روزها که مصداقی بارزتر از نقض حقوق بشر در غزه نمی شود پیدا کرد، شورای امنیت و دادستان دیوان کیفری بین المللی کجا هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختلاف نظر فاحش در کارشناسی به حیثیت جامعه کارشناسان لطمه می زند

اختلاف نظر فاحش در کارشناسی به حیثیت جامعه کارشناسان لطمه می زند