مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آبان 1402 ساعت 14:402023-10-27سياسي

اجمالی/ امیر ایرانی:استان مرکزی داشته های بی بدیلی دارد


فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی گفت: استان مرکزی داشته های بی بدیلی دارد، این استان در طول هشت سال دفاع مقدس وظیفه مهمی را به انجام رسانده و امروز هم همان وظیفه را انجام می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، امیردریادار شهرام ایرانی ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه اراک اظهار کرد: استان مرکزی داشته های بی بدیلی دارد، این استان در طول هشت سال دفاع مقدس وظیفه مهمی را به انجام رسانده و امروز هم همان وظیفه را انجام می دهد.

وی تصریح کرد:در روزهای جنگ تحمیلی پشتیبانی از جبهه و جهاد شهادت حاصل تلاش مردم این استان بود امروز هم با توجه به داشته های علمی و صنعتی همین نقش را به خوبی ایفا می کند؛ اما آنچه امروز باعث شده از این ظرفیت بسیار بزرگ استفاده کنیم اجرایی شدن فرمان مقام معظم رهبری در حوزه دریا، فرهنگ  دریا و توسعه دریامحور کشوراست،  قطعا آنچه باعث هدفگذاری می شود پویایی و شکوفایی اقتصاد کشور است.

  فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی گفت: نه تنها در دریا بلکه در کرانه و پس کرانه تا عمق 300 کیلومتر می توانیم دربر بگیریم، چراکه کشورهای همسایه فاقد دریا هستند و این مزیت برتری امروز در شمال و جنوب کشور به لطف خداوند وجود دارد و باید از این ظرفیت در همه ابعاد استفاده کنیم و امیدواری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجمالی/ امیر ایرانی:استان مرکزی داشته های بی بدیلی دارد

اجمالی/ امیر ایرانی:استان مرکزی داشته های بی بدیلی دارد