مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 09:502023-10-28سياسي

توصیه های امام جمعه ایلام به مدیران/ از داشتن سعه صدر تا رعایت عدالت


مدیران باید سعه صدر داشته باشد و چنانچه کسی در برابر تهدیدها و سختی ها و مشکلات سعه صدر نداشته باشد شایستگی مدیریت ندارد.

- ایسنا/ایلام امام جمعه ایلام گفت: مدیران باید سعه صدر داشته باشد و چنانچه کسی در برابر تهدیدها و سختی ها و مشکلات سعه صدر نداشته باشد شایستگی مدیریت ندارد.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر اله نور کریمی تبار صبح امروز شنبه، 6 آبان ،درنشست اخلاق مدیران اظهار کرد: مدیران باید سعه صدر داشته باشد و چنانچه کسی در برابر تهدیدها و سختی ها و مشکلات سعه صدر نداشته باشد شایستگی مدیریت ندارد.

وی گفت: تأثیری که گفتار و کردار و رفتار ما در جامعه دارد می تواند مصلح یا مفسد باشد و روز قیامت این آثار کار ما جزو مواردی است که باید در برابرش پاسخگو باشیم بر اساس روایت کسی که مسئولیتی را بر عهده بگیرد و با عدالت رفتار کند و درب محل کارش به روی دیگران باز و به کارهای مردم رسیدگی کند در روزی که مردم دچار ترس و اضطراب می شوند او را در امنیت قرار می دهند، بنابراین مسئولان در قبال مسئولیتشان هم در دنیا و هم در آخرت مسئولیت دارند.

وی ادامه داد: چون در روز قیامت دست ها به گردن زنجیر است و عملکردها تعیین کننده است اگر توان انجام مسئولیت به نحو شایسته نداریم از پذیرش آن اجتناب کنیم و نحوه ی مواجهه رسول اکرم ص با ابوذر غفاری و اجتناب ایشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه های امام جمعه ایلام به مدیران/ از داشتن سعه صدر تا رعایت عدالت

توصیه های امام جمعه ایلام به مدیران/ از داشتن سعه صدر تا رعایت عدالت