مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 09:502023-10-23اجتماعي

احداث بزرگترین پارک جنگلی خلخال عملیاتی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، ودود محمدی نیازی شهردار خلخال در آیین آغاز عملیات اجرایی احداث پارک جنگلی 23 هکتاری بام سبز شهر خلخال گفت: - شهردار خلخال گفت: با پیگیری مسئولان روند واگذاری این زمین 23 هکتاری به سرانجام رسید و عملیات احداث این پارک جنگلی آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، ودود محمدی نیازی شهردار خلخال در آیین آغاز عملیات اجرایی احداث پارک جنگلی 23 هکتاری بام سبز شهر خلخال گفت: واگذاری این پارک جنگلی از سال ها قبل از سوی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری به شهرداری خلخال پیشنهاد شده بود که به دلایل مختلف این امر تاکنون محقق نشده بود.

وی اضافه کرد: با پیگیری مسئولان روند واگذاری این زمین 23 هکتاری به سرانجام رسید و عملیات احداث این پارک جنگلی آغاز شد.

شهردار خلخال ادامه داد: در نخستین مرحله از احداث این پارک، یک خیابان به طول 650 متر و با عرض 12 متر از ابتدای خیابان فاتح در شمال شرق خلخال تا خیابان 11 اردیبهشت در شمال غربی این شهر احداث می شود.

محمدی اظهار کرد: با احداث و بهره برداری از این خیابان نه تنها مسیری مناسب برای دسترسی مناطق شمال شرق به شمال غرب شهر از طریق این مسیر امکان پذیر می شود بلکه دسترسی 16 کوچه بن بست واقع در دامنه کوه گونی به این خیابان میسر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث بزرگترین پارک جنگلی خلخال عملیاتی شد

احداث بزرگترین پارک جنگلی خلخال عملیاتی شد