مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 21:152023-11-11اقتصادي

تعاونی ها دانش بنیان شوند


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران با تاکید بر اینکه تعاونی ها باید به سمت دانش بنیان شدن پیش بروند، گفت: برای توسعه اشتغال و کاهش بیکاری باید از ظرفیت تعاونی ها استفاده شود طبق آخرین آمار مرکز آمار ایران نرخ بیکاری استان به 6.

- ایسنا/مازندران معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران با تاکید بر اینکه تعاونی ها باید به سمت دانش بنیان شدن پیش بروند، گفت: برای توسعه اشتغال و کاهش بیکاری باید از ظرفیت تعاونی ها استفاده شود طبق آخرین آمار مرکز آمار ایران نرخ بیکاری استان به 6.

4 درصد کاهش یافت و برای کاهش بیکاری باید روی تعاونی ها تمرکز کنیم.

حسن خیریان پور امروز، 20 آبان در جلسه شورای تعاون استان بخش تعاون را مهمی دانست و اظهار کرد: تمرکز ویژه ای به بخش تعاون در قانون اساسی شده است.

وی به ظرفیت بخش تعاون پرداخت و افزود: سرمایه های خرد و تجمیع آن در قالب تعاونی ها می تواند اثرگذاری مطلوبی در روند توسعه و رشد اقتصادی استان داشته باشد.

معاون استاندار مازندران با اشاره به تصویب نامه هیئت وزیران مبنی بر توسعه بخش تعاون در استان ها، گفت: برای تحقق این امر خطیر شورای تعاون در استان ها تشکیل می شود.

این مسئول شمار تعاونی ها را بیش از 14 هزار واحد بیان کرد و یادآور شد: برای توانمندسازی تعاونی ها باید برش شهرستانی تعاونی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعاونی ها دانش بنیان شوند

تعاونی ها دانش بنیان شوند