مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 12:052023-11-08اقتصادي

افزایش دو برابری نرخ با سوادی در فارس


معاون سوادآموزی آموزش و پرورش فارس با مقایسه ای در خصوص میزان سواد افراد در این استان قبل و بعد از انقلاب، از افزایش دو برابر نرخ باسوادی در این استان در مقایسه با قبل از انقلاب خبر داد.

- ایسنا/فارس معاون سوادآموزی آموزش و پرورش فارس با مقایسه ای در خصوص میزان سواد افراد در این استان قبل و بعد از انقلاب، از افزایش دو برابر نرخ باسوادی در این استان در مقایسه با قبل از انقلاب خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجید احمدی امروز، 17 آبان در جلسه برخط مسئولان و کارشناسان سوادآموزی استان با بیان این که نهضت سوادآموزی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با دستور امام راحل آغاز شد، گفت: با تلاش های صورت گرفته در راستای توسعه عدالت آموزشی، نرخ باسوادی جامعه هدف بالای 6 سال در استان فارس از 47.

5 قبل از انقلاب به بالای 92.

6 درصد در سال 1402 رسیده است.

وی تصریح کرد: سوادآموزی یک حرکت جهادی و به نوعی تکلیف است و ما باید تمام تلاش خود را در جهت شناسایی، جذب و نگهداشت بی سوادان و کم سوادان تا سرانجام بخشی کامل بیسوادی در کشور ادامه دهیم.

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش فارس گفت: توجه به توانمندسازی نیروی انسانی و افزایش آگاهی کارشناسان حوزه سوادآموزی از طریق برگزاری کارگاه ها و وبینارها موجب بهره وری و افزایش بازدهی در این حوزه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش دو برابری نرخ با سوادی در فارس

افزایش دو برابری نرخ با سوادی در فارس