مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 20:552023-11-11اقتصادي

سهمیه آرد و تعداد نانوایی ها در لارستان را افزایش دهید


فرماندار ویژه لارستان در جلسه پنج ساعته بررسی مسائل و مشکلات آرد و نان شهرستان های جنوب فارس با مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان فارس از پایین بودن سرانه آرد و تعداد نانوایی ها سخن گفت و خواستار رسیدگی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لارستان، در این جلسه که حدود پنج ساعت به طول انجامید، فرماندار ویژه لارستان در سخنانی خواستار افزایش سهمیه آرد و بخصوص آرد روستاییان و همچنین افزایش تعداد نانوایی های شهرستان های جنوب استان شد.

داریوش دهقان سهمیه آرد لارستان را بسیار پایین تر از دیگر شهرستان ها دانست و گفت: سرانه آرد در این شهرستان پایین است، در صورتیکه برخی شهرستان ها 11 تا 14 کیلو و یا حتی تا 16 کیلو سرانه آرد دارند، اما سرانه آرد لارستان پنج کیلو و نیم است.

وی افزود : مردم این خطه کهن خیلی مهربان، قدرشناس و با محبت هستند و این به جهت فرهنگ غنی مردم جنوب است که قبل از اینکه مسئولی کاری برای آنها انجام دهد، از آن مدیر قدردانی می کنند.

فرماندار ویژه لارستان خواستار اعطای مجوز برای راه اندازی نانوایی جدید شد و عنوان کرد: تعداد نانوایی در این منطقه اندک است و متقاضی هم جهت ایجاد نانوایی بخصوص نانوایی سنگک زیاد است، بنابراین  مجوز ایجاد تعدادی نانوایی نان سنگک را در شهرستان های جنوبی صادر کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهمیه آرد و تعداد نانوایی ها در لارستان را افزایش دهید

سهمیه آرد و تعداد نانوایی ها در لارستان را افزایش دهید