مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 16:152023-11-12پزشكي

کاهش هزینه مراکز درمانی با «دستیار هوشمند خودمراقبتی»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بتول مهرشاد مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی ایران درباره پیشرفت های هوش مصنوعی در صنعت پزشکی اظهار کرد: - مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: فناوری دستیار هوشمند خودمراقبتی با استفاده از هوش مصنوعی به کاهش هزینه مراکز درمانی کمک می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بتول مهرشاد مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی ایران درباره پیشرفت های هوش مصنوعی در صنعت پزشکی اظهار کرد: حدود 20 سال است که اطلاعات سلامت بیماران در دانشگاه های علوم پزشکی، بیمارستان ها، داروخانه ها و آزمایشگاه ها ثبت می شود.

هوش مصنوعی می تواند در تکمیل و به روزرسانی این اطلاعات یا حتی در واردکردن اطلاعات جدید به مجموعه های درمانی کمک کند.

وی افزود: برای استفاده از این فناوری که موجب سرعت بخشیدن به کار ها در مراکز درمانی و بیمارستان ها می شود باید از ظرفیت های بخش خصوصی و دانشگاه های فنی و حرفه ای استفاده کنیم.

مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی ایران ادامه داد: دستیار هوشمند خودمراقبتی فناوری جدیدی است که با استفاده از هوش مصنوعی می تواند در حوزه های بهداشت، درمان و دارو به پزشک، پرستار و حتی بیمار کمک کند و ازسوی دیگر این فناوری می تواند در راست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش هزینه مراکز درمانی با «دستیار هوشمند خودمراقبتی»

کاهش هزینه مراکز درمانی با «دستیار هوشمند خودمراقبتی»