مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 11:002023-10-24فرهنگي

نگرانی هایی که قتل مهرجویی و حمله به غزه برای جشنواره فیلم کوتاه ایجاد کرد


دبیر چهلمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران با بیان توضیح درباره برخی حاشیه های جشنواره گفت: اگرچه تقارن جشنواره با جنایت های رخ داده در غزه و قتل داریوش مهرجویی نگرانی هایی را از جهت مساعد بودن فضا برای دیدن فیلم ها ایجاد کرد، - دبیر چهلمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران با بیان توضیح درباره برخی حاشیه های جشنواره گفت: اگرچه تقارن جشنواره با جنایت های رخ داده در غزه و قتل داریوش مهرجویی نگرانی هایی را از جهت مساعد بودن فضا برای دیدن فیلم ها ایجاد کرد، اما استقبال مخاطبان از جشنواره بسیار دلگرم کننده بود.

مهدی آذرپندار با نزدیک شدن به پایان جشنواره چهلم فیلم کوتاه تهران به ایسنا گفت: خوشبختانه جشنواره امسال با استقبال پرشوری مواجه شده است.

البته مقارن شدن جشنواره با ماجرای غزه و قتل آقای مهرجویی در ابتدا نگرانی هایی را برای ما ایجاد کرد.

جشنواره دو روز پس از حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان غزه و یک روز پس از تشییع آقای مهرجویی آغاز شد و در ابتدا با فضای سنگینی همراه بود.

وقتی مهمانان و شرکت کنندگان روحیه خوبی نداشته باشند به طور طبیعی تعامل مشکل می شود، با این حال استقبال از فیلم ها آنقدر خوب بود و سالن ها بخصوص برای فیلم های داستانی چنان پر از جمعیت شدند که از همان سانس دوم مجبور شدیم سالن های دیگری را برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی هایی که قتل مهرجویی و حمله به غزه برای جشنواره فیلم کوتاه ایجاد کرد

نگرانی هایی که قتل مهرجویی و حمله به غزه برای جشنواره فیلم کوتاه ایجاد کرد