مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 15:302023-10-28حوادث

جمع آوری4 هزار معتاد متجاهر در پایتخت


رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهر در پایتخت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سرهنگ حسین باباپور رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از اجرای طرح های پاکسازی مناطق آلوده و دستگیری قاچاقچیان و خرده فروشان موادمخدر و جمع آوری معتادان متجاهر محلات سطح شهر تهران طی 10 روز گذشته خبر داد.

  سرهنگ حسین باباپور گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با هنجارشکنان جامعه، طرح امنیت محله محور پس از برگزاری جلسه توجیهی برای کارکنان و شناسایی مناطق جرم خیز و آلوده و اطراف مراکز آموزشی با اقتدار کامل در مناطق آلوده  شهر تهران به اجرا درآمد.

وی افزود: تیم های عملیاتی پایگاه های پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب در خلال اجرای این طرح طی 10 روز گذشته موفق به جمع آوری چهار هزار و 411 معتاد و دستگیری یکهزار و 207 خرده فروش و توزیع کننده موادمخدر در شهر تهران بزرگ شدند که از مخفیگاه متهمان 200 کیلو و 726 گرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی در پلیس پایتخت اظهار داشت: تیم های عملیاتی پایگاه های پلیس مبارزه با مواد مخدر و مأموران پرتلاش یگان امداد و کلانتری های تابعه پلیس پیشگیری فاتب در اجرای این طرح موفق حضور مستمر داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری4 هزار معتاد متجاهر در پایتخت

جمع آوری4 هزار معتاد متجاهر در پایتخت