مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 13:202023-11-04دانش

آمادگی دانشگاه علمی کاربردی برای راه اندازی مرکز آموزش در موسسات متقاضی


قائم مقام دانشگاه جامع علمی کاربردی از آمادگی این دانشگاه برای همکاری با موسسات و شرکت هایی که متقاضی راه اندازی مرکز آموزش علمی کاربردی با شرایط لازم طبق استانداردهای وزارت علوم ، - قائم مقام دانشگاه جامع علمی کاربردی از آمادگی این دانشگاه برای همکاری با موسسات و شرکت هایی که متقاضی راه اندازی مرکز آموزش علمی کاربردی با شرایط لازم طبق استانداردهای وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری ، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر اصغر کشت کار در حاشیه بازدید از نیروگاه تولید برق خلیج فارس به عنوان متقاضی تاسیس مرکز آموزش علمی کاربردی اظهار داشت: ارزشمند است که نیروگاه خلیج فارس به دنبال تربیت نیروی توانمند جهت صنعت انرژی استان و همچنین انجام مسئولیت اجتماعی با زیر پوشش قرار دادن جمعیت پیرامون است.

وی با اشاره به ضرورت آمایش سرزمینی جهت صدور مجوز راه اندازی مرکز آموزش علمی کاربردی افزود: علاوه بر فضای مورد نیاز آموزشی و کارگاهی و تامین مدرس، آمایش سرزمینی درخصوص میزان دانش آموز و بهره مندی از این مرکز در آینده مورد بررسی قرار می گیرد.

قائم مقام رییس و معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی افزود: اگر مجموعه ای مانند نیروگاه برق خلیج فارس متقاضی راه اندازی مرکز آموزش علمی کاربردی با رعایت تمامی استاندارد ها باشد استقبال می کنیم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی دانشگاه علمی کاربردی برای راه اندازی مرکز آموزش در موسسات متقاضی

آمادگی دانشگاه علمی کاربردی برای راه اندازی مرکز آموزش در موسسات متقاضی