مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 19:002023-10-31اقتصادي

رونق تولید و تمرکززدایی در راستای پدافند غیرعامل معدن و صنایع معدنی


رییس هیات عامل ایمیدرو بر لزوم توجه به رونق تولید و تمرکز زدایی در توسعه پدافند غیرعامل بخش معدن و صنایع معدنی تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، محمدرضا موثقی نیا در سومین همایش ملی پدافند غیرعامل وزارت صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر لزوم توجه به رونق تولید و تمرکز زدایی در توسعه پدافندغیرعامل بخش معدن و صنایع معدنی اظهار کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت تولید و رونق تولید در جنگ اقتصادی، یقینا بهترین راه مقابله با وابستگی و جنگ اقتصادی همین رونق تولید است.

رییس هیات عامل ایمیدرو افزود: بنابراین ایمیدرو رونق تولید را به عنوان بهترین و اثربخش ترین روش توسعه پدافندغیرعامل مورد توجه قرار می دهد.

موثقی نیا بیان داشت: پروژه خطوط انتقال آب از خلیج فارس و دریای عمان و تفاهم نامه ( اولیه) وزارت صمت وزارت نیرو برای تولید 10 هزار مگاوات برق فسیلی و 5 هزار مگاوات برق تجدیدپذیر از جمله اقدامات ایمیدرو در حوزه پدافند غیرعامل است.

رییس هیات عامل ایمیدرو گفت: یکی از مسیرهای تقویت پدافند غیرعامل، تقویت بخش خصوصی و توسعه سرمایه در سطح کشور و پیشگیری از تمرکز است بنابراین باید تمرکززدایی در صنایع و معادن را مدنظر قرار داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونق تولید و تمرکززدایی در راستای پدافند غیرعامل معدن و صنایع معدنی

رونق تولید و تمرکززدایی در راستای پدافند غیرعامل معدن و صنایع معدنی