مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 08:152023-11-12بين الملل

آنچه آمریکایی ها درک نمی کنند


این روزها نظرسنجی های معناداری در سرتاسر امریکا منتشر می شود که قدر متیقن همه آنها، کاهش محسوس محبوبیت جوبایدن، رییس جمهور ناتوان این کشور پس از جنگ غزه است.

- این روزها نظرسنجی های معناداری در سرتاسر امریکا منتشر می شود که قدر متیقن همه آنها، کاهش محسوس محبوبیت جوبایدن، رییس جمهور ناتوان این کشور پس از جنگ غزه است.

حمایت دموکرات های امریکا از نسل کشی در نوار غزه و اصرار آن ها بر عدم آتش بس، منجر به خشم بسیاری از رأی دهندگان مستقل امریکایی از بایدن شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حنیف غفاری در یادداشتی نوشت: آخرین نظرسنجی سی ان ان نشان می دهد که در صورت تکرار رقابت میان بایدن و ترامپ، رییس جمهور سابق امریکا 49 درصد و رییس جمهور کنونی این کشور 45 درصد آرا را کسب خواهند کرد.

ضمن آنکه در ایالات سرنوشت سازی مانند پنسیلوانیا، میشیگان، نوادا، جورجیا و آریزونا نیز بایدن وضعیت خوبی ندارد و روز به روز شاهد رویگردانی بیشتر شهروندان امریکایی از وی هستیم.

کاهش سبد رأی بایدن در نزد رنگین پوستان، مسلمانان و لاتین تبارها یکی از موضوعاتی است که طی روزهای اخیر مورد توجه مؤسسات نظرسنجی قرار گرفته است.

این گروه ها، که مجموعاً 20 درصد جمعیت امریکا را تشکیل می دهند، نقش به سزایی در پیروزی بایدن بر ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 ایفا کردند، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنچه آمریکایی ها درک نمی کنند

آنچه آمریکایی ها درک نمی کنند