مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 14:102023-10-30سياسي

شهرداری رفسنجان برای مدیریت محلات، دهه هشتادی ها را فراخواند


معاون هنری شهرداری رفسنجان با بیان اینکه پویش «شهردارشو» ترکیب استعدادیابی، توانمندسازی و رقابت مثبت نوجوانان است، جزییات این پویش را تشریح کرد.

- ایسنا/کرمان معاون هنری شهرداری رفسنجان با بیان اینکه پویش شهردارشو ترکیب استعدادیابی، توانمندسازی و رقابت مثبت نوجوانان است، جزییات این پویش را تشریح کرد.

دکتر سیدعباس حسینی امروز هشتم آبان ماه همزمان با آغاز ثبت نام پویش رقابتی شهردار شو در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این پویش که آغاز فاز دوم محله محوری شهرداری رفسنجان به شمار می رود، ویژه متولدین اول فروردین 1380 تا 29 اسفند 89 است.

وی افزود: شهردارشو پویشی سراسر چالش و رقابت برای نسلی است که مطالبه گری و حق خواهی ویژگی بارز آنان است و شهرداری رفسنجان نیز بر خود لازم دانست تا با رویکرد مدیریت مشارکتی و توانمندسازی، این فرصت را به این نسل هدیه کند تا ضمن آموزش های لازم و ایجاد انگیزه، پروژه استعدادیابی مدیریتی را نیز کلید بزند.

حسینی توضیح داد: چالش نخست این پویش جسارت است.

به این ترتیب کسانی که تمایل دارند تا به عنوان شهردارمحله انتخاب شوند، باید در سایت شهرداری رفسنجان نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وی با بیان اینکه چالش دوم دفاع و اقناع است، گفت: متقاضیان کرسی شهردارمحله پس از ثبت نام باید نسبت به تدوین برنامه های خود اقدام و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری رفسنجان برای مدیریت محلات، دهه هشتادی ها را فراخواند

شهرداری رفسنجان برای مدیریت محلات، دهه هشتادی ها را فراخواند