مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 23:502023-11-20اجتماعي

مدارس غرب خراسان رضوی سه شنبه تعطیل شدند


اداره آموزش و پرورش سبزوار دوشنبه شب با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: بنابر اعلام کارگروه شرایط اضطراری گرد و غبار شهرستان سبزوار و با توجه به صدور هشدار نارنجی از سوی اداره کل هواشناسی استان، - فردا تمامی فعالیت های آموزشی مدارس شهرستان سبزوار در نوبت صبح به صورت غیرحضوری و در بستر سامانه شاد برگزار خواهد شد.

 فعالیت مدارس شهرستان های سبزوار، ششتمد و داورزن در غرب استان خراسان رضوی به علت بروز گرد و غبار شدید در روز سه شنبه، 30 آبانماه، در مقاطع نوبت صبح به صورت غیرحضوری برگزار می شود.

    به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، اداره آموزش و پرورش سبزوار دوشنبه شب با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: بنابر اعلام کارگروه شرایط اضطراری گرد و غبار شهرستان سبزوار و با توجه به صدور هشدار نارنجی از سوی اداره کل هواشناسی استان، فردا تمامی فعالیت های آموزشی مدارس شهرستان سبزوار در نوبت صبح به صورت غیرحضوری و در بستر سامانه شاد برگزار خواهد شد.

  این اطلاعیه افزوده است: همچنین مهدهای کودک و مراکز پیش دبستانی نیز فردا در نوبت صبح تعطیل است و در صورت نیاز به غیرحضوری شدن مدارس در نوبت بعد از ظهر، فردا اطلاع رسانی لازم صورت خواهد گرفت.

  ادارات آموزش و پرورش شهرستان های ششتمد و داورزن نیز با صدور اطلاعیه های مشابه از غیرحضوری شدن مدارس این مناطق در نوبت صبح رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارس غرب خراسان رضوی سه شنبه تعطیل شدند

مدارس غرب خراسان رضوی سه شنبه تعطیل شدند