مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 17:502023-11-19اقتصادي

صدور پروانه بهره برداری پنجمین شهرک صنعتی غیر دولتی در استان فارس


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس از صدورپروانه بهره برداری پنجمین شهرک صنعتی غیر دولتی در استان فارس خبر داد و گفت:با صدور این پروانه، شهرک صنعتی غیر دولتی پدیده های نوآورقادرآباد آماده جذب سرمایه گذار و واگذاری زمین به متقاضیان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سید مصطفی هاشمی در آیین اعطای پروانه بهره برداری  شهرک صنعتی غیردولتی پدیده های نوآور قادرآباد گفت: با توجه به آماده سازی زیرساخت ها ، پروانه بهره برداری این شهرک صنعتی صادر و آماده واگذاری زمین به متقاضیان است.

  وی با اشاره به ظرفیت های منطقه قادرآباد در بخش صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی بعنوان مزیت اصلی منطقه، افزود:این شهرک صنعتی با هدف ایجاد زیرساخت استقرارصنایع  و جذب سرمایه گذار در منطقه قادرآباد شهرستان خرمبید راه اندازی شده و می تواند بستر مناسبی برای توسعه صنعتی و ایجاد اشتغال پایدار فراهم کند.

هاشمی تصریح کرد: زیرساخت هایی نظیر شبکه برق،توزیع آب حفرچاه آب و زیرسازی  این شهرک صنعتی غیردولتی نیز توسط سرمایه گذار بخش خصوصی فراهم شده است.

وی  در ادامه با بیان اینکه مجوز تاسیس شهرک صنعتی غیردولتی نوآوران صنعت قادرآبادتوسط شرکت شهرک های صنعتی فارس در زمینی به مساحت بیش از 10.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور پروانه بهره برداری پنجمین شهرک صنعتی غیر دولتی در استان فارس

صدور پروانه بهره برداری پنجمین شهرک صنعتی غیر دولتی در استان فارس