مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 13:402023-10-25اجتماعي

وزش باد درغرب و جنوب غرب تهران


بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت جوی این استان نیمه ابری همراه با وزش باد شدید در نواحی غرب و جنوب غرب تهران پیش بینی می شود.

- بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت جوی این استان نیمه ابری همراه با وزش باد شدید در نواحی غرب و جنوب غرب تهران پیش بینی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس بررسی نقشه های پیش یابی و تحلیل الگوهای همدیدی وضعیت جوی استان تهران امروز(3 آبان) با نفوذ زبانه ای از سامانه بارشی در بعضی ساعت ها آسمانی نیمه ابری و وزش باد نسبتا شدید در پاره ای نقاط به ویژه دامنه ها و ارتفاعات شمالی و شمال شرقی گاهی ابری و رگبار باران با احتمال رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می شود.

طی این مدت در ارتفاعات بالادست و قله ها گاهی رخداد مه و بارش برف و کولاک دور از انتظار نیست.

از فردا تا یکشنبه (4 تا 7 آبان) آسمان استان صاف تا قسمتی ابری در بعضی ساعت ها همراه با وزش باد متوسط، در نواحی غربی، جنوب غربی و ارتفاعات گاهی افزایش باد پیش بینی می شود و طی این مدت در نواحی پر تردد شهری در ساعات شب و ابتدای روز گاهی غبار محلی و افزایش نسبی آلاینده های جوی مورد انتظار است.

براساس این گزارش، آسمان تهران فردا( 4 آبان) صاف، در بعد از ظهر وزش باد با حداقل دمای 15 و حداکثر دمای 25 درجه سانتیگراد و در روز جمعه (5 آبان ) صاف تا ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزش باد درغرب و جنوب غرب تهران

وزش باد درغرب و جنوب غرب تهران