مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 10:402023-10-30سياسي

کتابت قرآن کریم توسط اعضا در کتابخانه های عمومی همدان


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان گفت: به مناسبت هفته کتاب، کتابت قرآن کریم در هفته کتاب توسط اعضا در کتابخانه های عمومی استان انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، عاطفه زارعی صبح امروز در انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان درگزین با بیان اینکه هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از 23 تا 30 آبان با شعار آینده خواندنی است برگزار می شود اظهار کرد: آینده خواندنی است بر جامعه ای دانش بنیان تأکید می کند که داده ها، اطلاعات و مدیریت  آنها نقش بسزایی دارند.

  وی با بیان اینکه در هفته کتاب هم افزایی همه دستگاه ها باعث بهبود شرایط فرهنگی جامعه می شود افزود: همایش انجمن کتابخانه های عمومی استان در هفته کتاب با حضور همه اعضای حقوقی و حقیقی 32 انجمن استان برگزار می شود.

مدیرکل کتابخانه های عمومی همدان با بیان اینکه مسابقه کتابخوانی نیز در هفته کتاب برگزار خواهد شد تصریح کرد: شهرداری ها ما را کمک کنند تا فضای شهر با عطر کتاب آکنده شود و از پوستر هفته کتاب در شهرستان ها نیز رونمایی خواهد شد.

   وی از راه اندازی محافل قرآنی در تمام کتابخانه های استان خبر داد و افزود: در پاسخ به اهانت های انجام شده به قران کریم در سوئد، طرح کتابت قرآن کریم توسط اعضای کتابخانه های عمومی در هفته کتاب انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابت قرآن کریم توسط اعضا در کتابخانه های عمومی همدان

کتابت قرآن کریم توسط اعضا در کتابخانه های عمومی همدان