مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 13:402023-11-16ورزشي

راهیابی 12 تیم به مرحله حذفی لیگ برتر جوانان و نوجوانان تنیس روی میز


مرحله مقدماتی لیگ برتر جوانان و نوجوانان تنیس روی میز ایران به میزبانی تبریز با صعود 12 تیم به مرحله حذفی به اتمام رسید.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مرحله مقدماتی لیگ برتر جوانان و نوجوانان تنیس روی میز ایران به میزبانی تبریز با صعود 12 تیم به مرحله حذفی به اتمام رسید.

لیگ برتر تنیس روی میز جوانان و نوجوانان ایران، چهارشنبه 24 لغایت جمعه 26 آبان ماه به میزبانی سالن پورشریفی تبریز درحال برگزاری است.

در مرحله مقدماتی این رقابت ها، تیم های نفت وگاز گچساران و ساندورا ارومیه از گروه اول، هیات تنیس روی میز تبریز(الف) و هیات تنیس روی میز سنندج از گروه دوم، آتیه ساز اهواز و هشت بهشت اصفهان از گروه سوم، بعثت شیراز و مناطق نفت خیز جنوب از گروه چهارم، پالایش نفت آبادان و کلینیک ریه یزد از گروه پنجم و آکادمی مجید دشتستان وتاپ گرگان از گروه ششم به مرحله حذفی راه پیدا کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تیم های هیات تنیس روی میز تبریز(ب)، زر مس هرمزگان، هیات تنیس روی میز قم، هیات تنیس روی میز قزوین، آکادمی پوریا، شرکت مدیریت بر سرمایه و تجارت زنجان و آکادمی پینگ پنگ خمین از گردونه ی رقابت ها حذف شدند.

چهار تیم سرگروه به صورت مستقیم به مرحله یک چهارم صعود کردند و هشت تیم هم باید در مرحله یک هشتم به میدان بروند تا تکلیف دیگر چهار تیم صعودکننده به مرحله یک چها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهیابی 12 تیم به مرحله حذفی لیگ برتر جوانان و نوجوانان تنیس روی میز

راهیابی 12 تیم به مرحله حذفی لیگ برتر جوانان و نوجوانان تنیس روی میز