مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 13:252023-10-29سياسي

برگزاری «رویداد مدرسه ای نوجهان» در مدارس لرستان


مسوول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان لرستان گفت: رویداد مدرسه ای نوجهان با موضوع نظم نوین جهانی و دنیای بدون اسراییل در تاریخ 10 آبان در تمامی آموزشگاه های سراسر استان اجرا خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، حجت الاسلام یونس مردانی پیش از ظهر امروز در رویداد مدرسه ای نوجهان که همزمان با سراسر کشور در 500 مدرسه لرستان برگزار شد، با اشاره به جزییات و اهداف رویداد سراسری نوجهان، اظهار کرد: با توجه به ماموریت مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به دانش آموزان در دیدار با آن ها در آبان ماه سال گذشته پیرامون بررسی نقش جمهوری اسلامی ایران در نظم نوین جهانی، اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان با برگزاری رویداد مدرسه ای نوجهان با شعار جهانی نو در افق نوجوان در جهت تبیین این موضوع برآمده است.

  وی افزود: این رویداد امروز همزمان با سراسر کشور در 500 مدرسه استان برگزار شد که بسته های نمایشگاهی و لوازم مورد نیاز برای برگزاری نیز توسط اتحادیه تهیه و در اختیار مدارس قرار گرفته تا در بحث تولید محتوای مناسب و تاثیرگذار خللی وجود نداشته باشد.

  مسوول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان لرستان گفت: نظم نوین جهانی یکی از مقولاتی است که مورد تاکید مقام معظم رهبری قرار دارد، محورهای افول ابرقدرت ها به صورت مشخص آمریکا، انتقال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری «رویداد مدرسه ای نوجهان» در مدارس لرستان

برگزاری «رویداد مدرسه ای نوجهان» در مدارس لرستان