مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 09:452023-11-09سياسي

وزیر ارتباطات: دنیا نیازمند یک نظم نوین جهانی است


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه قریب به 11 هزار نفر در غزه به شهادت رسیدند که 90 درصد آنان غیرنظامی هستند، گفت: امروز می بینیم بشریت فارغ از گرایش های قومی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، عیسی زارع پور صبح امروز در مراسم افتتاح طرح ملی فیبر نوری منازل و کسب و کارهای شهرستان ساوه اظهار کرد: در همین لحظه که ما اینجا در کمال آرامش و امنیت دور هم جمع شدیم، مردم غزه در رنج و سختی هستند و هر لحظه عده بسیاری به شهادت می رسند.

وی تصریح کرد: مدعیان حقوق بشر همچون گذشته در برابر این جنایت ها سکوت کردند، در حالی که اگر یک هزارم این اتفاقات در کشورهای اروپایی رخ می داد بارها شورای امنیت واکنش نشان داده بود که این نشان می دهد استانداردهای دوگانه در بحث دفاع از حقوق بشر وجود دارد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه قریب به 11 هزار نفر در غزه به شهادت رسیدند که 90 درصد آنان غیرنظامی هستند، گفت: این جنایت، جنایت علیه مسلمانان نیست، بلکه جنایت علیه بشریت است، که رژیم منحوس صهیونیستی رقم می زند.

عیسی پور افزود: امروز می بینیم بشریت فارغ از گرایش های قومی، مذهبی، نژادی در سراسر دنیا در برابر این جنایت ها قیام کرده اند که نشان می دهد دنیا نیازمند یک نظم نوین جهانی است که امیدواریم دولتمردان جهان نیز از خواب بیدار شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر ارتباطات: دنیا نیازمند یک نظم نوین جهانی است

وزیر ارتباطات: دنیا نیازمند یک نظم نوین جهانی است