مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 19:552023-11-04اقتصادي

راه اندازی کارگو هوایی فارس نیازمند تأمین زیرساخت هاست


رییس اتاق بازرگانی فارس با اشاره به عدم اجرایی شدن کارگو در این استان گفت: راه اندازی کارگو هوایی نیازمند تامین زیرساخت ها از سوی دولت است.

- ایسنا/فارس رییس اتاق بازرگانی فارس با اشاره به عدم اجرایی شدن کارگو در این استان گفت: راه اندازی کارگو هوایی نیازمند تامین زیرساخت ها از سوی دولت است.

محمدصادق حمیدیان امروز، 13 آبان در نشست خبری با خبرنگاران در شیراز در خصوص عدم اجرایی شدن کارگو در استان فارس، گفت: راه اندازی کارگو هوایی نیازمند تامین زیرساخت ها از سوی دولت است و در حال حاضر فارس در موضوع ارسال محموله های صادراتی به صورت بار در کنار مسافر از لحاظ ارزشی و وزنی در رتبه نخست کشور قرار دارد.

رییس اتاق بازرگانی فارس گفت: امروز در حوزه صادرات و بازگشت ارز صادراتی باید مهندسی دوباره ای در حوزه مصوبات بانک مرکزی پیرامون صادرات و بازگشت ارز صادراتی انجام شود.

حمیدیان ادامه داد: پول برای خود ارزشی دارد و صادرکننده محصول بر اساس ارزش جهانی کالا وضعیت را می سنجد؛ صادر کننده نمی آید در بازگشت ارز صادراتی آن را به قیمت پایین تری از ارزش پولی خود به دولت بدهد.

وی با بیان اینکه در سال های گذشته دو ضربه مهلک به اقتصاد استان وارد شده است، افزود: این دو ضربه مهلک یکی از جانب خشکسالی بوده است و دیگری خروج از محورهای اصلی ترانزیت جنوب ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی کارگو هوایی فارس نیازمند تأمین زیرساخت هاست

راه اندازی کارگو هوایی فارس نیازمند تأمین زیرساخت هاست