مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 11:102023-10-25سياسي

راه آهن همدان سنندج هفته آینده با حضور رییس جمهور افتتاح می شود


راه آهن همدان سنندج هفته آینده با حضور رییس جمهور مورد بهره برداری قرار می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل زارعی کوشا صبح امروز در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی ستاد بزرگداشت مراسم یوم الله 13 آبان که در سالن شهدای گمنام استانداری کردستان برگزار شد، اظهار کرد: یوم الله 13 آبان برگ زرینی در تاریخ افتخارات مردم انقلابی ایران اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، شهادت جمعی از دانش آموزان در محوطه دانشگاه تهران و تبعید حضرت امام خمینی(ره) سه  واقعه مهم در تاریخ انقلاب اسلامی است که هرکدام به نوبه خود نقش مهمی در انقلاب ایران داشته اند.

وی از 13 آبان به عنوان نماد استکبارستیزی ملت ایران نام برد و افزود: ملت ایران همواره نشان داده که در برابر ظلم و ستم و استکبار ایستاده و کوتاه نمی آیند و همین مهم به الگویی برای آزادی خواهان و استکبارستیزان جهان تبدیل شده است.

وی آمریکا را شیطان بزرگ و رژیم غاصب کودک کش صهیونیستی را مظهر فساد، طاغوت، پلیدی و زشتی ها خواند و عنوان کرد: رژیم کودک کش صهیونیست امروز با کمک شیطان بزرگ نسل کشی را در فلسطین راه انداخته که دل هر انسانی را به درد می آورد در چنین شرایطی شبکه های معاند بسان همیشه دنبال وارونه نشان دادن واقعیت و جابجا کردن جای ظالم و مظلوم و شهید و جلاد هستند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه آهن همدان سنندج هفته آینده با حضور رییس جمهور افتتاح می شود

راه آهن همدان سنندج هفته آینده با حضور رییس جمهور افتتاح می شود