مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 14:302023-11-14سياسي

نهضت جنگل، پشتوانه مقبولیت اجتماعی کاشت یک میلیارد درخت باشد


معاون و عضو هیئت علمی پژوهشکده محیط زیست جهاددانشگاهی گفت: در استان گیلان با مصادف نمودن طرح کاشت یک میلیارد درخت با یک جنبش اجتماعی همچون نهضت جنگل، - ایسنا/گیلان معاون و عضو هیئت علمی پژوهشکده محیط زیست جهاددانشگاهی گفت: در استان گیلان با مصادف نمودن طرح کاشت یک میلیارد درخت با یک جنبش اجتماعی همچون نهضت جنگل، پشتوانه مقبولیت اجتماعی لازم به دست خواهد آمد و این ایده در موفقیت طرح، نقش بسزایی دارد.

طوبی عابدی در گفت وگو با ایسنا، حفاظت از منابع طبیعی را وظیفه یک سازمان مشخص ندانست و اظهار کرد: کل جامعه باید در امر حفاظت از منابع طبیعی و محیط زیست مشارکت داشته باشند.

وی با اشاره به اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در کشور، افزود: لازم است در چنین طرحی مشارکت عمومی جامعه در اولویت امر باشد، از طرفی اقدامات لازم جهت اطلاع رسانی و آگاهی افزایی در راستای اجرای طرح، نقش مهم و اساسی دارد.

عضو هیئت علمی پژوهشکده محیط زیست جهاد دانشگاهی تصریح کرد: قبل از انجام هر اقدامی لازم است ابتدا با اطلاع رسانی بتوان مقبولیت اجتماعی را کسب کرد و سپس دست به اقدام زد؛ به این ترتیب به نظر می رسد در استان گیلان مصادف نمودن چنین طرحی با یک جنبش اجتماعی همچون نهضت جنگل، پشتوانه مقبولیت اجتماعی لازم به دست خواهد آمد و در موفقیت طرح نقش بسزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهضت جنگل، پشتوانه مقبولیت اجتماعی کاشت یک میلیارد درخت باشد

نهضت جنگل، پشتوانه مقبولیت اجتماعی کاشت یک میلیارد درخت باشد