مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 13:352023-11-04ورزشي

امسال 9 هزار متر مربع به سرانه فضای سبز در منطقه10 اضافه کردیم


شهردار منطقه 10 با بیان اینکه امسال 9 هزار متر مربع به سرانه فضای سبز در منطقه10 اضافه کردیم، گفت: منطقه 10 سرانه پایینی در بحث ورزش و فضای سبز داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، مهدی اخ الصنایع شهردار منطقه 10 در آیین بهره برداری از مجموعه ورزشی شهدای آزادی که صبح امروز - شنبه 13 آبان ماه 1402- در هشتادمین پویش امید و افتخار برگزار شد، ضمن تبریک روز دانش آموز گفت: امروز می بینیم که دشمنی آمریکا که قبل از انقلاب شروع شده همچنان ادامه دارد و این دشمنی در فلسطین و کشورهای اسلامی نیز ریشه می دواند.

وی افزود: قهرمان شهر نمونه بارزی از فعالیت های ورزشی در شهر تهران است که بیش از یک میلیون نفر در این رویداد بزرگ ثبت نام و مشارکت کردند ، سهم منطقه 10 در آن 20 هزار نفر دیده شده بود ولی 23 هزار نفر در آن ثبت نام کردند و دلیل آن این است که شهروندان اتفاقات خوب سال گذشته را در این مسابقات دیده بودند.

اخ الصنایع ادامه داد: منطقه 10 سرانه پایینی در بحث ورزش و فضای سبز دارد و بیشترین بافت فرسوده شهر تهران در منطقه 10 وجود دارد، بیش از 4 برابر میانگین شهر تهران تراکم دارد و جمعیت آن به 350 هزار نفر می رسد، بر همین اساس در حال تلاش برای ارتقای این سرانه ها هستیم.

شهردار منطقه 10 اضافه کرد: بهره برداری مجدد از اماکن ورزشی در منطقه 10 بسیار مهم است چرا که کمبود زمین در این منط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال 9 هزار متر مربع به سرانه فضای سبز در منطقه10 اضافه کردیم

امسال 9 هزار متر مربع به سرانه فضای سبز در منطقه10 اضافه کردیم