مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 11:052023-10-28سياسي

مهم ترین وظیفه جامعه دانشگاهی و حوزوی تبیین مسئله فلسطین است


مدرس حوزه علمیه رضویه خراسان جنوبی گفت: مهم ترین وظیفه جامعه دانشگاهی و حوزوی تبیین مسئله فلسطین است.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدرس حوزه علمیه رضویه خراسان جنوبی گفت: مهم ترین وظیفه جامعه دانشگاهی و حوزوی تبیین مسئله فلسطین است.

علی جان دلدار مدیر و مدرس حوزه علمیه رضویه خراسان جنوبی در گفت و گو با ایسنا، بیان کرد: دستاورد مقاومت فلسطین در جهان اسلام این است که مستقل باشیم و هیچ وقت دشمنی که دنبال نابودی است خیر خواه نخواهد بود و ارتقا نخواهد داد.

وی اظهارکرد: یک گروه کوچک که در سخت ترین شرایط در تحریم اقتصادی و زیر سخت ترین فشارها که فقط می توانند نفس بکشند و از هیچ امکاناتی برخوردار نیستند، چقدر غرور آفرین، عزت آفرین و امید آفرین است از اینکه با کمترین تجهیزات به جنگ با موشک و به پهپاد دشمن می روند.

مدیر و مدرس حوزه علمیه خراسان جنوبی بیان کرد: جهان اسلام باید استقلال را در پیش گیرد و به دستورات اسلام توجه کند و با عنایت به دستورات اسلام حتما موفق خواهد بود.

دلدار در خصوص وظیفه امت اسلام در شرایط حاضر، تصریح کرد: خداوند در قرآن کریم آیه 33 سوره اسراء می فرمایند؛ وَ لاتَقْتُلُوا النَّفْسَ الَّتِی حَرَّمَ اللهُ إِلّا بِالْحَقِّ وَ مَنْ قُتِلَ مَظْلُوماً فَقَدْ جَعَلْنا لِوَلِیِّهِ سُلْطاناً فَلا یُسْرِفْ فِی الْقَتْلِ إِ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهم ترین وظیفه جامعه دانشگاهی و حوزوی تبیین مسئله فلسطین است

مهم ترین وظیفه جامعه دانشگاهی و حوزوی تبیین مسئله فلسطین است