مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 12:002023-11-19اجتماعي

کمبود 140 نیروی محیط بان در چهارمحال و بختیاری


مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری با اشاره به کمبود نیروی محیط بان در استان، گفت: حدوداً 140 نیروی محیط بان در استان مورد نیاز است.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری با اشاره به کمبود نیروی محیط بان در استان، گفت: حدوداً 140 نیروی محیط بان در استان مورد نیاز است.

سعید یوسف پور در گفت وگو با ایسنا با اشاره به کمبود نیروی محیط بان در استان، اظهار کرد: باتوجه به وظایف سنگین حاکمیتی در بخش های مختلف از جمله حفاظت از تنوع زیستی و محیط طبیعی، پایش و پیشگیری از آلودگی ها نیاز به نیروی اجرایی، فنی و کارشناس در سطح استان وجود دارد، زیرا در برخی از مناطق متاسفانه از حداقلی ترین امکانات و نیروها استفاده و گاهی موجب می شود اختلالی در انجام وظایف جاری و قانونی صورت گیرد، بنابراین می توان گفت 70 درصد چارت سازمانی اداره کل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری محیط بان بوده که برای تکمیل این چارت نیاز به حدود 140 نیروی محیط بان در استان است.

یوسف پور با اشاره به برگزاری اولین کنگره شهدا و ایثاگران محیط زیست، اظهار کرد: این کنگره به منظور بزرگداشت یاد و خاطره شهدا و جانبازان سازمان حفاظت محیط زیست برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود 140 نیروی محیط بان در چهارمحال و بختیاری

کمبود 140 نیروی محیط بان در چهارمحال و بختیاری