مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 11:352023-11-03اقتصادي

مرکز مجهز آزمایشگاهی جامع مادر در شهر دانش دانشگاه تهران راه اندازی می شود


معاون مرکز توسعه و سرمایه گذاری دانشگاه تهران، از طراحی و راه اندازی یک مرکز مجهز آزمایشگاهی به عنوان مرکز جامع مادر کشور به همراه راه اندازی مراکز انتشارات و فعالیت های مرتبط با طراحی و تجاری سازی در شهر دانش این دانشگاه خبر داد و گفت: - این اقدام در راستای ساماندهی پردیس مرکزی دانشگاه تهران انجام می شود.

دکتر علی مبینی در گفت وگو با ایسنا، با بیان این که محدوده پردیس مرکزی دانشگاه تهران از شرق به خیابان وصال شیرازی، از غرب به خیابان کارگر، از جنوب به خیابان انقلاب و از شمال به بلوار کشاورز محدود می شود، اظهار کرد: رؤسا و مدیران پیشین دانشگاه نسبت به ساماندهی پردیس مرکزی، تملک اموال و اراضی دانشگاهی که مردم و نهادهای مختلف در آن مستقر بودند، اقدام کرده اند.

وی با بیان این که سیر تکاملی این فعالیت ها از اخذ مصوبه تا خرید املاک و انجام بررسی های اولیه بیش از 2 دهه زمان برده است، افزود: برای تملک همه اراضی، بازسازی، نوسازی و هرآنچه که هم اکنون به عنوان املاک، دارایی ها و اراضی، آزمایشگاه ها و پژوهشگاه های پیرامونش که در اختیار دانشگاه است، ضروری است.

معاون مرکز توسعه و سرمایه گذاری دانشگاه تهران با بیان این که برای ساماندهی نیازمند تدوین و تصویب یکسری قوانین، آیین نامه ها و مقررات جاری هستیم، خاطرنشان کرد: همه این موارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز مجهز آزمایشگاهی جامع مادر در شهر دانش دانشگاه تهران راه اندازی می شود

مرکز مجهز آزمایشگاهی جامع مادر در شهر دانش دانشگاه تهران راه اندازی می شود