مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 09:302023-11-09سياسي

ظهور عصر نوین با توسعه هوش مصنوعی


رییس اندیشکده علم مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت گفت: در سند الگوی اسلامی ایرانی در افق 50 ساله ، ایران جزو 5 کشور پیشرفته در تولید اندیشه هدفگذاری شده است از این رو نمی توان نسبت به عصر نوین هوش مصنوعی کم توجهی کرد.

- رییس اندیشکده علم مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت عنوان کرد ظهور عصر نوین با توسعه هوش مصنوعی رییس اندیشکده علم مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت گفت: در سند الگوی اسلامی ایرانی در افق 50 ساله ، ایران جزو 5 کشور پیشرفته در تولید اندیشه هدفگذاری شده است از این رو نمی توان نسبت به عصر نوین هوش مصنوعی کم توجهی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر هادی اکبرزاده در نشست تخصصی هوش مصنوعی و خلاقیت های انسانی، با اشاره به اثرات شگرف هوش مصنوعی در امور و سبک زندگی، افزود: اثرات این حوزه به گونه ای است که صاحب نظران از آن با عنوان عصر نوین یاد می کنند.

وی ادامه داد: از این رو در سند الگوی اسلامی ایرانی در افق 50 ساله ، ایران جزو 5 کشور پیشرفته در تولید اندیشه هدفگذاری شده و نمی توان نسبت به عصر نوین هوش مصنوعی کم توجهی کرد.

اکبرزاده اظهار کرد: در خصوص هوش مصنوعی با دو رویکرد وجود دارد که یکی از آنها رویکرد توجه به کاربردها و مسائل فنی و تکمیلی و رویکرد دوم پرداختن به نظریه های فلسفی و علوم انسانی است و این نشست با رویکرد دوم یعنی پرداخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظهور عصر نوین با توسعه هوش مصنوعی

ظهور عصر نوین با توسعه هوش مصنوعی