مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 19:102023-10-23سياسي

دانشجویان امید را به جامعه تزریق کنند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس از دانشجویان خواست تا امید را به جامعه تزریق کنند و افزود: هر چه در دانشگاه رخ دهد، بلافاصله به جامعه تسری پیدا می کند.

- ایسنا/فارس معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس از دانشجویان خواست تا امید را به جامعه تزریق کنند و افزود: هر چه در دانشگاه رخ دهد، بلافاصله به جامعه تسری پیدا می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، اسماعیل قزلسفلی امروز، اول آبان ماه در مراسم آغاز سال تحصیلی دانشکده علوم قرآنی شیراز از دانشجویان خواست تا امید را به جامعه تزریق کنند و سپس افزود: هرچه در دانشگاه رخ دهد، بلافاصله به جامعه تسری پیدا می کند به همین دلیل امام فرمودند دانشگاه مبدأ تحولات است، پس قدر این جایگاه را بدانیم و بر روی مسائل اندیشه ورزی کرده و با یکدیگر گفت وگو و مطالعه کنیم و سیر مطالعاتی راه انداخته و از طرح ولایت دانشجویی استقبال کنیم.

وی خواستار توجه دانشجویان به مسائل شهر و استان و محیط پیرامون خودشان در حوزه های مختلف اجتماعی، سیاسی و فرهنگی شد و افزود: دانشگاه باید نسبت به مسائل مختلف حساسیت داشته باشد و دغدغه ها و مشکلات مردم را ببینند و بر روی آن اندیشه ورزی کند که چگونه می توان از ظرفیت های علمی برای حل آن ها استفاده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان امید را به جامعه تزریق کنند

دانشجویان امید را به جامعه تزریق کنند