مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 17:052023-11-07بين الملل

شوک جنگ غزه به دموکرات ها با قمار 2 سر باخت بایدن!


بایدن به بهای کسب حمایت لابی آیپک در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده، مشغول مدیریت صحنه جنگ و حتی خط دهی به رژیم اشغالگر قدس در شیوه بمباران و نسل کشی در غزه است.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - نورنیوز  نوشت: این روزها بسیاری از نظرسنجی های ایالتی و عمومی در آمریکا تحت تاثیر جنگ غزه و رویکرد کاخ سفید نسبت به این جنگ قرار گرفته است.

نتایج نظرسنجی جدید نیویورک تایمز و کالج سینا نشان می دهد که دونالد ترامپ در رقابت با جو بایدن برای انتخابات 2024 میلادی، در پنج ایالت حساس و کلیدی از شش ایالت مهم آمریکا پیشتاز است.

بر اساس نتایج این نظرسنجی، بایدن با اختلاف چهار تا ده درصد در ایالت های آریزونا، جورجیا، میشیگان، نوادا و پنسیلوانیا از ترامپ شکست خورده و تنها در ایالت ویسکانسین با دو درصد بالاتر از ترامپ قرار دارد.

در تحلیل نظرسنجی فوق و دیگر نظرسنجی های صورت گرفته، می توان گفت که اصلی ترین دلیل کاهش محبوبیت بایدن در تقابل با ترامپ، عملکرد کاخ سفید در جنگ غزه بوده است.

میانگین نظرسنجی های دیگر نیز نشان می دهد که بیش از 60 درصد رأی دهندگان مستقل، دیگر حاضر به حمایت از دولتی جنگ طلب در راس معادلات سیاسی و اجرایی واشینگتن نیستند.

مخالفت علنی بایدن و بلینکن با آتش بس و حمایت مطلق آنها از نسل کشی و کودک کُشی رژیم اشغال گر قدس در غزه، منجر ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شوک جنگ غزه به دموکرات ها با قمار 2 سر باخت بایدن!

شوک جنگ غزه به دموکرات ها با قمار 2 سر باخت بایدن!