مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 17:002023-11-08حوادث

گروگان گیری در داراب


فرمانده انتظامی داراب از رهایی گروگان 50 ساله از چنگ آدم ربایان در شهرستان کهنوج و دستگیری یک گروگانگیر خبر داد.

- ایسنا/فارس فرمانده انتظامی داراب از رهایی گروگان 50 ساله از چنگ آدم ربایان در شهرستان "کهنوج" و دستگیری یک گروگانگیر خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از معاونت اجتماعی پلیس فارس، علیرضا نوشاد امروز، 17 آبان گفت: بیست و دوم مهرماه سال جاری در پی گزارش یک فقره گروگانگیری در یکی از محلات بخش جنت شهر این شهرستان، رسیدگی به موضوع در دستور کار تیمی از پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های به عمل آمده از شاهدان عینی در محل حادثه مشخص شد، سرنشینان یک سواری پژو پارس فردی 50 ساله را در مسیر منزلش ربوده و به سرعت از محل متواری شده اند.

نوشاد ادامه داد: کارآگاهان پلیس با بررسی دقیق اظهارات خانواده فرد ربوده شده و سرنخ های به دست آمده تحقیقات گسترده ای را آغاز و هویت احدی از متهمان را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی وی را در مخفیگاهش در شهرستان داراب دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی داراب بیان کرد: سرانجام با تلاش و پیگیری مجدانه پلیس، سایر متهمین پرونده که عرصه را برخود تنگ دیده بودند فرد گروگان گرفته شده را در شهرستان کهنوج از توابع استان کرمان به صورت صحیح و سالم رها کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروگان گیری در داراب

گروگان گیری در داراب