مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 23:552023-11-16ورزشي

هنگ کنگ مقابل ایران یک یار اضافی داشت؟ (+فیلم)


اگرچه ایران با برد پرگل هنگ کنگ را شکست داد اما قضاوت محمد نظمی نصرالدین، داور مالزیایی این دیدار به شدت مورد اعتراض کادرفنی، بازیکنان و ایرانیان قرار داشت به خصوص در دو صحنه او مورد هجمه تیم ملی قرار گرفت.

- صحنه های مشکوک دیدار ایران و هنگ کنگ مورد بررسی کارشناسان داوری قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل از ورزش سه ، اگرچه ایران با برد پرگل هنگ کنگ را شکست داد اما قضاوت محمد نظمی نصرالدین، داور مالزیایی این دیدار به شدت مورد اعتراض کادرفنی، بازیکنان و ایرانیان قرار داشت به خصوص در دو صحنه او مورد هجمه تیم ملی قرار گرفت.

در دقیقه 79 و صحنه گل آفساید ایران تصاویر آهسته نشان می دهد که این گل در موقعیت کاملا مشکوک مردود شده و شاید کمک داور در این صحنه باید پرچم خود را بالا نمی برد.

دو دقیقه بعد هم در محوطه جریمه هنگ کنگ برخورد مدافع این تیم با مهدی طارمی به شدت جنجالی شد و حتی اعتراض امیر قلعه نویی را به همراه داشت چرا که او معتقد بود در این صحنه باید پنالتی گرفته شود.

نظرات کارشناسان داوری در این خصوص را می خوانید:  گل آفساید ایران (دقیقه 79- مشکوک به عدم آفساید) ✅محمدرضا ابوالفضلی: در این صحنه متأسفانه کمک داور از صحنه عقب ماند و نتوانست در جای صحیحی قرار بگیرد لذا در تشخیص آفساید دچار اشتباه شد در حالیکه هنگام ضربه، مهاجم ایران با توپ در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنگ کنگ مقابل ایران یک یار اضافی داشت؟ (+فیلم)

هنگ کنگ مقابل ایران یک یار اضافی داشت؟ (+فیلم)