مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 12:152023-11-02بين الملل

تلاش چین برای خروج هر چه سریع تر اتباع خود از غزه


سخنگوی وزارت خارجه چین از تلاش و هماهنگی این کشور با طرف های مختلف برای خروج در اسرع وقت اتباع چینی از نوار غزه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وانگ ون بین سخنگوی وزارت خارجه چین در نشست خبری روز پنجشنبه (امروز) توضیحاتی درباره تلاش این کشور به منظور خارج کردن هر چه سریع تر اتباع چین از نوار غزه ارائه کرد.

منابع رسانه ای از قبیل رویترز روز پنجشنبه خبر دادند که در نشست خبری امروز سخنگوی وزارت خارجه چین در پکن، خبرنگاران از اقدامات چین برای خارج کردن اتباع این کشور از غزه سوال کردند.

وانگ ون بین سخنگوی وزارت خارجه چین اعلام کرد که این کشور با طرف های مختلف برای کمک کردن به منظور خارج شدن در اسرع وقت اتباع چین از غزه، در حال هماهنگی است.

سخنگوی وزارت خارجه چین در پاسخ به این سوال که آیا طرح های تخلیه در حال آماده سازی است، گفت که وزارت خارجه چین اهمیت زیادی برای ایمنی اتباع چینی در آنجا قائل است و برای ارائه هرچه بیشتر کمک در تماس بوده است .

مقام های چین به دنبال آغاز عملیات طوفان الاقصی و حملات شدید رژیم صهیونیستی به فلسطینیان به ویژه در نوار غزه، بارها درباره این موضوع اظهارنظر کرده اند.

مشخص نیست که چه تعداد اتباع چین در نوار غزه حضور دارند و مقام های پکن درباره شمار شهروندان چینی در این منطقه تحت محاصره ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش چین برای خروج هر چه سریع تر اتباع خود از غزه

تلاش چین برای خروج هر چه سریع تر اتباع خود از غزه