مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 11:062023-11-14سياسي

واگویه مشکلات چاروسا با فرماندار از راه های نامناسب تا آرزوی محقق نشده بچه ها


فرماندار کهگیلویه در اولین سفر خود به مناطق مختلف به بخش چاروسا سفر کرد و با امام جمعه قلعه رییسی دیدار کرد و مشکلات را شنید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چاروسا، فرماندار کهگیلویه در اولین سفر خود به مناطق مختلف به بخش چاروسا سفر کرد و با امام جمعه قلعه رییسی دیدار کرد.

  در این دیدار با حضور فرماندار، بخشدار چاروسا، معاون عمرانی فرمانداری، شورای شهر و شهردار و رییس آموزش و پرورش چاروسا و جمعی از مدیران خدمات رسان حضور داشتند.

  حجت الاسلام علی حیدر حیدرخواه در این نشست با تبریک به فرماندار جدید کهگیلویه به سفارشی از امیرالمومنین خطاب به مالک اشتر اشاره و به مشکلات چاروسا پرداخت و گفت: مهمترین دغدغه مردم مشکل راه است و از سال گذشته تاکنون اقدامات خوبی در زمینه راه و جاده ها صورت گرفت اما به دلیل شدت محرومیت یا مشخص نیست یا نیاز به کار بیشتر دارد.

  وی افزود: روکش آسفالتی که از قلعه دختر شروع شد امیدواریم ادامه داشته باشد و بتواند بقیه مسیر را هم دربر بگیرد و در بعضی روستاها با کمی کار می شود تحولی صورت بگیرد.

  امام جمعه قلعه رییسی بیان کرد: جاده سیلم و برفکوه بار گردشگری دارد  و جاده امامزاده سیدمحمید که بار ترافیکی دارد نیاز به کار دارد و نیاز است این مسیر هم بازگشایی شود و روکش آسفالت انجام بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگویه مشکلات چاروسا با فرماندار از راه های نامناسب تا آرزوی محقق نشده بچه ها

واگویه مشکلات چاروسا با فرماندار از راه های نامناسب تا آرزوی محقق نشده بچه ها