مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 15:352023-11-08پزشكي

دفاع 10 دقیقه ای تیم ها از ایده های حوزه هوش مصنوعی سلامت در برابر داوران


با برگزاری رویداد دانشگاهی هوش مصنوعی و سلامت با محوریت دستیار هوشمند خودمراقبتی، تیم ها در مدت 10 دقیقه از طرح های خود در برابر داوران دفاع خواهند کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دانشگاه علوم پزشکی ایران با مشارکت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی؛ مرکز ملی فضای مجازی، معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری؛ وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات؛ کمیسیون بهداشت مجلس، دانشگاه علوم پزشکی تهران، دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دانشگاه صنعتی شریف، دانشگاه علم و صنعت، دانشگاه امیرکبیر و دانشگاه تهران، رویداد دانشگاهی دستیار هوشمند خودمراقبتی بیمار با استفاده از هوش مصنوعی را امروز چهارشنبه، 17 آبان برگزار کرد.

رویکرد این رویداد دستیار هوشمند خود مراقبتی (Self-care Smart Assistant) یا به عبارت دقیق تر، دستیار هوش مصنوعی مرتبط با مراقبت از خود است.

دستیار خود مراقبتی، نوعی نرم افزار یا دستگاه بهره برداری از هوش مصنوعی است که به افراد در بهبود کیفیت زندگی و رفاه شخصی کمک می کند.

این سازوکارها اطلاعات شخصی را دریافت می کنند و سپس توصیه ها و راهنمایی های لازم را ارائه می دهند تا به افراد در مدیریت بهتر سلامت فیزیکی و روحی-روانی آنها کمک کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع 10 دقیقه ای تیم ها از ایده های حوزه هوش مصنوعی سلامت در برابر داوران

دفاع 10 دقیقه ای تیم ها از ایده های حوزه هوش مصنوعی سلامت در برابر داوران