مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 13:452023-11-20اقتصادي

رفع 13 لیتر برثانیه هدر رفت آب در ماهنشان


سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان زنجان از رفع 13 لیتر برثانیه هدر رفت آب در ماهنشان با اجرای هوشمندسازی شبکه توزیع آب خبر داد و گفت: قرارداد هوشمندسازی شبکه توزیع آب شهر زنجان نیز منعقد و برای اجرا به بخش خصوصی پیمان سپاری شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، علی محمد نادر خانی سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان زنجان ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با برنامه ریزی های انجام شده و در افق اجرای طرح هوشمندسازی شبکه توزیع آب، پیش بینی می شود میزان هدررفت آب در ماهنشان به 6 لیتر بر ثانیه کاهش یابد.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان زنجان افزود: نصب شیرهای فشارشکن، اجرای DMA برای ارزیابی مقدار جریان عبوری آب از زیر پهنه ها، نصب فشارسنج های ارسال داده از راه دور، نشت یابی مخزن ذخیره آب ماهنشان و اجرای  یک کیلومتر عملیات اصلاح شبکه در شهر ماهنشان از جمله اقداماتی بوده است که در راستای کاهش آب بدون درآمد در این شهر انجام شده است.

وی گفت: سه اکیپ عملیاتی نیز به صورت مجزا به نشت یابی شبکه توزیع آب شهر پرداختند که طی این عملیات، 7 لیتر برثانیه نشت آب شناسایی شد.

نادرخانی با اشاره به برنامه های آتی این شرکت برای مدیریت آب بدون درآمد در ماهنشان به عنوان شهر پایلوت در استان زنجان گفت: پایش مشترکان در راستای شناسایی انشعابات غیرمجاز و ورو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع 13 لیتر برثانیه هدر رفت آب در ماهنشان

رفع 13 لیتر برثانیه هدر رفت آب در ماهنشان