مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 11:552023-11-21اجتماعي

اعلام جرم دادستان مینودشت برای 2 مدیر آموزش و پرورش


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه استان ها خبرگزاری دانشجو، سیدرضی حسینی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مینودشت اظهار کرد: با وجود هشدار های هواشناسی مبنی بر وزش باد شدید، - دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مینودشت از اعلام جرم برای 2 نفر از مدیران آموزش و پرورش این شهرستان خبر داد و گفت: با مقصران احتمالی برخورد احتمالی برخورد می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه استان ها خبرگزاری دانشجو، سیدرضی حسینی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مینودشت اظهار کرد: با وجود هشدار های هواشناسی مبنی بر وزش باد شدید، دیروز دوشنبه 2 مدرسه شهرستان مینودشت در مقطع ابتدایی و متوسطه، اردوی دانش آموزی در جنگل باقر آباد این شهرستان برگزار کردند.

وی افزود: با شدت گرفتن وزش باد، یکی از درختان جنگلی سقوط کرد که بر اثر این حادثه یک معلم و 2 دانش آموز مقطع ابتدایی صدمه دیدند که حال یکی از دانش آموزان وخیم است.

دادستان حسینی افزود: در پی این حادثه، پرونده در دادسرای مینودشت تشکیل و سرپرست آموزش و پرورش این شهرستان و مدیر مدرسه به دادسرا احضار شدند.

وی گفت: با توجه به هشدار های هواشناسی و وزش محسوس باد در روز حادثه، باید اردو لغو می شد، اما این اتفاق نیفتد و این حادثه ناگوار روی داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام جرم دادستان مینودشت برای 2 مدیر آموزش و پرورش

اعلام جرم دادستان مینودشت برای 2 مدیر آموزش و پرورش