مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 15:402023-11-19بين الملل

بن فرحان: اقدامات عربی-اسلامی برای اتمام جنگ در غزه فردا با سفر به چین آغاز می شوند


وزیر خارجه عربستان امروز یکشنبه اعلام کرد که اولین گام برای عمل به تصمیمات گرفته شده در اجلاس سران کشورهای عربی و اسلامی درباره غزه، سفر مشترک جمعی از وزرای این کشورها به چین است.

- وزیر خارجه عربستان امروز یکشنبه اعلام کرد که اولین گام برای عمل به تصمیمات گرفته شده در اجلاس سران کشورهای عربی و اسلامی درباره غزه، سفر مشترک جمعی از وزرای این کشورها به چین است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک روسیه، فیصل بن فرحان، وزیر خارجه عربستان پس از دیداری که با جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجه اتحادیه اروپا در حاشیه کنفرانس منامه 2023 داشت، اظهار کرد: جمعی از وزرای کشورهای عربی و اسلامی در چارچوب سفری به برخی کشورهای جهان با هدف توقف جنگ در غزه در اسرع وقت، فردا دوشنبه به چین سفر خواهند کرد.

بن فرحان تاکید کرد: در حال حاضر اولویت توقف جنگ در نوار غزه است و مشکلات ساکنان این منطقه باید پایان یابند.

وزیر خارجه عربستان در ادامه گفت: گفتگوی فشرده ای با تمرکز بر شرایط موجود در غزه انجام دادم و بار دیگر برقراری فوری آتش بس را خواستار شدم و بر لزوم فراهم کردن شرایطی برای انتقال فوری کمک های بشردوستانه تاکید کردم.

او افزود: ما همراه با هم طرح صلح را از چند ماه قبل کلید زدیم و اتفاقاتی که از آن زمان رخ دادند، به وضوح نشان می دهند که صلح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بن فرحان: اقدامات عربی-اسلامی برای اتمام جنگ در غزه فردا با سفر به چین آغاز می شوند

بن فرحان: اقدامات عربی-اسلامی برای اتمام جنگ در غزه فردا با سفر به چین آغاز می شوند