مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 14:052023-11-07اقتصادي

رویداد خلاقیت ساخت آشیانه در یزد برگزار می شود


سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی خود و در مرحله جدیدی از رویداد «خانه یعنی زندگی» کمپ خلاقیت ساخت آشیانه را با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان با صنعت ساختمان برگزار می کند.

- ایسنا/یزد سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی خود و در مرحله جدیدی از رویداد خانه یعنی زندگی کمپ خلاقیت ساخت آشیانه را با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان با صنعت ساختمان برگزار می کند.

کارخانه رویداد خلاقیت ساخت آشیانه طی روزهای پنجشنبه و جمعه 18 و 19 آبان ماه جهت کودکان و نوجوانان 14 تا 18 سال در کارخانه نوآوری درخشان یزد برگزار می شود.

کمپ خلاقیت ساخت آشیانه، دومین مرحله از رویداد خانه یعنی زندگی است که با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان با چالش های ساخت و ساز و خدمات مهندسی برگزار می شود.

در این رویداد، کودکان و نوجوانان طی دو روز با استفاده از خشت های مقیاس کوچک (خشتانه) اقدام به ساخت آشیانه پرنده می کنند.

شرکت کنندگان در این رویداد ضمن فراگیری کار گروهی، با قابلیت های مصالح و تکنیک های ساخت و توجه به نیاز بهره بردار آشنا شده و با چالش های طراحی و ساخت روبرو می شوند.

سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد، خانه مهندس، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و مجموعه خشتانه، سازمان نظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد خلاقیت ساخت آشیانه در یزد برگزار می شود

رویداد خلاقیت ساخت آشیانه در یزد برگزار می شود