مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 10:352023-11-05سياسي

ضرورت ساماندهی مشاغل مزاحم و ضایعات فروشان در ارومیه


رییس کمیسیون نظارت، شفافیت و هوشمندسازی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: کمیسیون نظارت به جد پیگیر ساماندهی مشاغل مزاحم و ضایعات فروشان در بعضی از نقاط شهر ارومیه است.

- ایسنا/آذربایجان غربی رییس کمیسیون نظارت، شفافیت و هوشمندسازی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: کمیسیون نظارت به جد پیگیر ساماندهی مشاغل مزاحم و ضایعات فروشان در بعضی از نقاط شهر ارومیه است.

گلشن نوروزی در گفت و گو با ایسنا افزود: متاسفانه با توجه به گزارشات رسیده و طی بازدیدهای انجام گرفته، استقرار ضایعات فروشان در خیابان های خرمشهر و نیز کمربندی خاتم الانبیا شهروندان آن مناطق را هم از لحاظ بهداشتی و هم از لحاظ فرهنگی و جلوه بصری دچار مشکل کرده است.

وی با بیان اینکه در چند نقطه شهر اولین منظره ای که با آن روبرو می شویم انباشت زباله و ضایعات و نخاله های مغازه داران در پیاده روهای منطقه و محل است و این در تمام ارکان شهرنشینی تاثیرگذار و آسیب زا است، گفت: با احتساب نزدیک به پانصد واحد ضایعات فروشی، بالغ بر سه هزار نفر باید ساماندهی شوند.

نوروزی با بیان اینکه طبق بررسی های به عمل آمده ضایعات فروشان در کمربندی، کشتارگاه، خرمشهر و حسین آباد تجمع دارند، گفت: با احتساب نزدیک به 500 واحد و با توجه به مشکلات پیش آمده و تولید حیوانات موزی و تولید منظره ناهنجار و غیربهداشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ساماندهی مشاغل مزاحم و ضایعات فروشان در ارومیه

ضرورت ساماندهی مشاغل مزاحم و ضایعات فروشان در ارومیه