مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 16:002023-11-03اجتماعي

پایان دفن اموات در دارالرحمه شیراز


معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز گفت: از 14 آبان ماه جاری هیچ گونه کفن ودفن و خدماتی در دارالرحمه شیراز نخواهیم داشت و تمام مراحل کفن ودفن در بهشت احمدی صورت می گیرد.

- ایسنا/فارس معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز گفت: از 14 آبان ماه جاری هیچ گونه کفن ودفن و خدماتی در دارالرحمه شیراز نخواهیم داشت و تمام مراحل کفن ودفن در بهشت احمدی صورت می گیرد.

به نقل از روابط عمومی شهرداری شیراز، غلامرضا غلامی امروز، 12 آبان در خصوص اقدامات شهرداری این کلان شهر در جابه جایی فرآیند دفن اموات از دارالرحمه به بهشت احمدی اظهار کرد: یک آرامستان با عنوان دارالرحمه در شیراز داریم که تمام اموات در آن جا دفن می شوند و 46 آرامستان محلی که کارکرد محلی دارند.

وی با بیان اینکه دارالرحمه تقریبا جایی برای دفن اموات ندارد و ظرفیت آن تکمیل شده است، تصریح کرد: شهرداری شیراز طی سالیان گذشته آرامستانی با فضای 460 هکتاری با نام بهشت احمدی را با همه امکانات کفن ودفن به شیوه مدرن اعم از سردخانه مدرن و غسالخانه های مجهز و استقرار پزشکی قانونی و روحانی پاسخگو به مسائل شرعی و کفن ودفن آماده کرده است و دفن اموات در آنجا انجام می شود.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز با تصریح اینکه دارالرحمه در یک فضای تراکمی است و امکان دفن اموات در این م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان دفن اموات در دارالرحمه شیراز

پایان دفن اموات در دارالرحمه شیراز